Якщо у Вас виникли будь-які проблеми з нашим продуктом, Ви можете звернутись в нашу підтримку у робочі години (ПН-ПТ, 09:00-18:00).

Ми розглянемо Ваш запит та будемо старатись задовільнити Ваші побажання чи вимоги у найкоротший час.

Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, ви маєте право обміняти товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо продавець не оголосив більш тривалий термін.

Ви маєте право повернути товар, якщо на ньому не було пошкоджено термоусадкової товарної плівки або товар містив деталі неналежної якості. 

Пазли, які були зібрані у композицію та були у тривалому використані обміну та поверненню не підлягають.

Просимо Вас перевіряти цільність упаковки під час огляду посилки у поштовому відділенні або при отриманні посилки від клієнта. Пошкодження упаковки при транспортуванні - це відповідальність транспортної компанії, яка надає послугу з перевезення наших посилок. Кожна посилка застрахована та підлягає компенсації зі сторони транспортної компанії. 


В будь-якому випадку ми зацікавлені, щоб Ви - наш Клієнт, залишились задоволені нашим продуктом та сервісом. Відповідно, ми готові йти на зустріч та вислухати Ваш запит, якщо виникатимуть спірні ситуації.